Tuesday, August 30

Selamat Hari Raya Aidillfitri :)


* Create this memo for all my special person in my life....


Sahabat, selamat hari raya aidilfitri. Sebagai manusia biasa, aku tahu tanpa aku sedar ada hati yang tersinggung dengan sikap aku. So, aku tahu aku tak pernah lari dari kesilapan. Kesilapan yang nyata mahupun tak nyata , kesilapan diluar sedar atau dalam sedar, kesilapan yang tanpa disengajakan atau tidak. Pendek kata, atas segala kesilapan yang aku lakukan dari segi perbuatan dan perkataan. terkasar bahasa,terpukul kat mana mana. Atau tersinggungkan mana mana hati dan perasaan, marah tak tentu pasal, cakap kasar ke, .Halalkan makan dan minum , hutang-piutang, tercarut carut kat mana mana ke. Itu atas khilaf aku sendiri. Lupakan benda ynag lepas. Anggap je la time tu, aku emosi yang melampau. 
Maafkan saya, afiqah amin. Saya manusia biasa. 


P/s: Selamat beraya semua, pada kawan kawan yang ada paper lagi lepas raya. Jangan la nak raya sgt kan :) Jaga diri, And jgn lupa update gambar raya yeww :)

No comments:

Post a Comment