Monday, August 29

Elisa Amalina


Sejak kau keluar asrama and jadi budak luar, aku rasa lain sangat doe. Dulu kalau kau ada, kau tak pernah jemu dengan ceta kau pasal justin bieber kau tu. Naik bosaan aku doe. HAHA! And kau selalu dengan story pasal capital P kau tu. Aku suka dengar lisa. Walaupun kadang-kadang tu kau mesti tercerita benda yang sama je hampir setiap saat pasal dia. Aku tak pernah jemu, kau pun sebaliknya. Kau tak pernah jemu dengar aku cerita pasal lelaki itu. Aku tak pernah lupa lisa bila kau akan ulang ayat sama je. '' tuh la, salah kau jgak '' , '' tu la salah kau'' ,'' padan la dengan muka kau and bla bla bla... I'm in love lisa :) itu je yang aku tahu. Lisa, aku minta maaf bila aku halang kau dri keluar asrama dulu tu. Tak de niat aku nak buat kau sedih. Aku rasa, kita hampir bertenggang urat gak pasal keputusan kau nak keluar asrama tu. Sampai aku dah tak tahu nak cakap apa. Penat doe halang kau. Tapi at last, aku sedar yang mungkin ada baiknya aku terima je apa yang mungkin terbaik ntuk kau. Siapa aku nak halang benda baik dalam hidup kau ? Kau sendiri cakap yang kau nak keluar sebab nak belajar, nak tusyen semua and most important kau nak tenangkan hati dan fikiran kau. Then, I decide to accept your decision. 


Aku tak nak kau keluar sebab aku tahu kita tak akan rapat macam dulu lagi. Aku pretty sure la yang aku akan rindu kau punya. Siapa lagi teman aku bercerita, siapa lagi teman aku mengadu. Yes, aku tahu aku still ada teyha, ika and yg lain semua. Tapi tak sama dengan adanya kau. Jauh berbeza. Sekarang ni, tak adanya kau kurangla kawan kawan kita since nao keluar dulu. Then, kau pulak ikut jejak nao. Nao pun aku tengok jarang dah nak berborak dengan kita semua lagi. setakat bertegur je. Sedih doe...


Lagi satu, sejak kau tak ada ni.. Aku kena menghadap musuh ketat kita bersama, sengsorang tahu. 
si Jijan yang psycho tu. jyerrrkkk! tolong la nyah. Benci weh tengok muka dia. Lagi-lagi time buka puasa dengan pengetua hari tu, aku duduk menghadap dia weh! Aduhh, kau tahu. Aku nak makan pun tak selesa, jadi tak lalu aku nak makan. Aku rasa si psycho tu asyik perhatikan aku je. Sje la nak bagi aku cuak tu. Ah! Tak luak pun la. *P/S: tapi kan seram sejuk gak doe.....


And aku lupa nak story kat kau, yang ada hari tu. Aku mimpi dia. Dia datang dengan kawan kawan dia, nak culik aku. Nak bunuh aku doe. Ya allah, apa punya mimpi la tu. Mengarut je! HAHA! Macam-macam doe.


Bila kau tak ada ni lain macam doe. Hari-hari yang aku lalui pun rasa pelik sgt. Lagi-lagi, aku selalu breakfast dgn kau. Nanti siapa lagi yang nak breakfast dgn aku. Mesti lain punya la. Siapa lagi nak duduk kat kerusi kayu yang kat depan pintu pagar asrama tu, kalau bukan kau atau aku yang tunggu kau atau aku siap nak g kelas. Kalau aku lambat, mesti muka kau bengang je. Then kau mesti cakap '' Tak pe min, tahun depan je la breakfast'' HAHA! :(  Series aku rindu tu sgt sgt saat tu. 
Siapa lagi yang nak ajar aku sejarah dgn math selain teyha. Siapa lagi nak tego aku kalau aku asyik borak borak je kat prep t. Series, aku rindu sgt kat kau :(


The most thing that I never forgot is, bila time kau nak gerak dah. Kau dgn semua barang barang kau. Time tu, aku still tak percaya yang kau akan tinggalkan kita semua. Aku sedih bila aku tengok ika nangis. Bila aku tengok air mata ika tak henti henti turun , tiba tiba aku rasa ad air mata yang mengalir. Ya Allah, sebak sangat situasi tu. 


Dulu kita selalu berempat, sekarang bertiga. Lepas tu, berdua ?


Elisa Amalina, esok birthday kau kan ? 30 Ogos 94. 
So aku nak jadi orang yang terawal wish kau. 
HAPPY BORN DAY ELISA AMALINA,
MAY GOD BLESS YOU. Iloveyouuusodamnmuch! 


*P/s: Aku nak kau tahu, aku sangat menghargai kehadiran kau dalam dunia ni sebagai kawan baik                
         aku. Ingat tu sampai akhir hayat aku.


Aku separuh mati rindu kau. *Waaaaaahhhh :)
Jaga diri kau baik baik, aku tak dapat nk tgk keadaan kau lagi :(
Esok raya lisa! HAHA!
* Aku nak minta maaf dekat kau sedalam dalam hati aku andai ada perbuatan aku, sikap mahupun tingkah aku dan perkataan aku yang ada menyinggung perasaan kau selama kita berkawan ni. Maafkan aku untuk segalanya. Aku manusia biasa lisa, yang tak pernah terlepas daripada melakukan kesalahan. Doakan kejayaan aku, begitu gak sebaliknya. Halalkan ilmu yg kau curahkan kat aku dan halalkan makan minum jika ada mahupun dari segi lain.


Selamat Hari Raya Aidilfitri. 
         





No comments:

Post a Comment