Sunday, June 26

25 JUNE 2011



Hari ni, tengok ayah lagi. Ibu cakap, ayah dah sedar. Ayah dah boleh cakap sikit.
Then, sampai turn aku tengok ayah plak. Dari jauh, aku dah nampak ayah. Lega sangat tengok ayah bila ibu suapkan ayah bubur. Bila jadi macam ni, aku nampak kasih sayang ibu pada ayah, cinta ibu menebal pada ayah, kesetian ibu jaga ayah tanpa jemu even penat. Ibu setia di sisi ayah, ibu buat aku sedar yang ibu dan ayah insan yang terhebat pernah aku ada.

Bila aku dah hampir dgn ayah, ayah hulurkan tangan. Aku salam ayah, then ayah tak lepaskan tangan aku, terharu sgt. Sebak bila ayah buat macam tu. aku tanya keadaan ayah. Ayah cakap dia okay, terus ayah tunjuk bahagian dada dia, panjang sgt jahitan tu, ayah cakap lagi yang dia sakit dada. bila ayah nak batuk, dia rasa dada dia perit, sakit sgt. *ayah kena kuat.

Esok, akk tengok ayah lagi.

No comments:

Post a Comment