Sunday, March 11

10 March 2012



Hye, baby boo ♡ Imissyoualready :')Yes, hari ni memang kitaorang plan nak hang sekali.
Tapi semua mcm tak sure. Ada yg tak conform lagi. Tak pe, aku paham. Biasalah, last minute tu benda biasa pd aku :) Hari jumaat malam tu, aku sibuk dgn parents aku ada kenduri Tahlil untuk arwah atuk and arwah wan :')
Then, Lisa ckp nk text aku malam tu tapi aku tunggu gak =,=' tak de pun :') Tp aku still tggu. Last last aku yg text dia. Tapi, aku tunggu punya tunggu, --' hai? Sunyi je, dah tido ke? Tak reply gak, sudahnya aku pun tertidur :) Later, aku sedar pukul 9pg mcm tu. Aku tgk phone, ada 2 miscall and 2 text dari Lisa :) Aku excited nk baca text dia, igtkan jadi. Bila aku baca, sedih sgt. Lisa tak jadi ikot, ada outing family. Aku paham sgt, tapi tiba tiba ayah dtg. Ayah tanya, '' Kakak nak keluar g mana? Nak tengok ceta apa?'' sambil tu ayah usap kepala aku :/ Aku pandang ayah, then tiba tiba air mata aku gugur. Ya Allah, aku ni dah kenapa? =,=' Aku ckp dgn ayah, '' Tak, tak jadi. Lisa tak jadi dtg''. :'( Mula mula perlahan je, tiba tiba laju pulak dia gugur :/ Lepas tu, aku berkurung dalam bilik.Sambil mengenang emosi aku yang entah pape ni =,=' Serious doh, aku  ni dah kenapa? Benda kecik mcm ni pun, aku boleh menangis :( Senangnya dia gugur :/

Later, Lisa call :) Bila dia call tu, aku seboleh boleh nk cover suara aku sebaik mungkin. So, dia tak akan perasan :) Tapi tu la baby boo aku, dia dah terlampau kenal aku :) Dia tahu bila aku sedih, bila aku terlebih happy. Hmm, aku tak nak kau rasa serba salah pun :) Tapi ayah buat aku sebak doe plus rindu sgt nk jumpa kau :/ Tapi betullah ckp org, I'm still daddy baby girl :)

My baby boo, aku rindu gila kat kau :) Rindu nak borak dgn kau, rindu nak ketawa dgn kau, rindu nak dgr story love kau tu :) Serious doh, i really really miss that moment :') Imissyou and iloveyoumore




No comments:

Post a Comment