Thursday, December 16

Wan Amirul Asraf :)


B ! I miss youuu , Aku sayang kau ! Walaupun kita selalu gado , tapi series syg cyg sgt kat bie . B youu always say that im looking like i did'n love youuu anymore , NO ! its not true hunn :) Kau silap . I love youuu , trust me . Kau buat aku rasa aku everything bagi kau ! yeaaahhhh its true ngeng ! Ex aku pun tak macam kau , semua buat palat jew dgn aku . tapi kau tak . even kadang kadang tuh , aku selalu buat perangai macam cibai jew dgn kau , tapi kau tetap layan aku macam selalu . kau terlalu baik b . aku rasa serba salah sangat . yeww , btul b . aku selalu cakap yang aku rimas , aku benci bila kau selalu call aku . text aku . but Its me dude ! Aku memang macam ny . even dgn ex ex aku dulu . aku cakap benda ny jgak , benda yang sama jew . tapi series , bila kau dah jarang call aku , text aku . Aku jadi rindu sangat dengan kau ! Entah la bie , aku pun tak taw pew yang aku nak sebenarnya . Dan aku benci bila kau selalu cakap kau janji tak kan tinggal kan aku . aku benci tuh ! kau akan selalu sayang aku . Bie , why kau terlalu , sangat yakin dgn feeling kau . sedangkan aku ? Aku sendiri tak pasti dgn feeling aku . B hati orang boleh berubah . tolong la percaya dgn satu ungkapan ny . benda ny pernah jew happen dekat syg . So , sayang takot . one day , hati kau berubah dan tinggalkan aku . So , i pilih untuk tidak terlalu yakin dgn relationship kita sekarang , Aku takot , one day benda tuh kena kat aku balik . sekurang kurangnya , benda tuh tak lah terlalu menyakitkan :'( kan b ? tapi kau jangan risau . aku tetap sayang kau , sampai suatu hari nanti . aku pergi dulu dari kau . ILY

No comments:

Post a Comment